duminică, 9 iulie 2017

ASTAZI...

...indraznesc sa spun ca este o zi buna.In ciuda sperantelor noastre,dupa vizite la 4 medici si o oprire la un audiolog,se pare ca micuta A.are intr-adevar o problema de auz.
 Inca nu suntem pe deplin reveniti din soc insa incercam sa o scoatem la capat.Se pare ca o sa poarte aparate auditive cam toata viata.
 Astazi am facut o retrospectiva la ultima perioada si la tot ce a insemnat ea odata cu aflarea acestui diagnostic.
 Punem lucruile in balanta si avem mai multe bune.
 In primul rand suntem recunoscatori ca am ales sa nasc la o clinica privata unde se facea screening-ul de auz(asa am aflat din timp ca ar putea avea o problema) si ca ii vom pune aparatele din timp,pentru a nu pierde startul in vorbire.Apoi ne bucuram ca din toate cele 4 hipoacuzii,micuta A. o are pe cea mai usoara(pentru ca ne faceam scenarii gen - cum aude ea o alarma,un clanxon daca se termina bateriile la aparat,daca il pierde etc) 
 Ne bucuram ca ea este totusi sanatoasa si ca va avea o viata absolut normala,ca zambeste si se bucura.
 Suntem cel mai recunoscatori pentru faptul ca pentru fetita noastra exista totusi o rezolvare care ne este la indemana din toate punctele de vedere,ca ea nu trebuie sa sufere operatii,sa ia tratamente etc.
Audiologul spunea ca majoritatea parintilor nu accepta ca bebelusii au o problema incat vin pe la 2-3 anisori cand vad ca mcutii nu vorbesc bine sau deloc,nu reactioneaza cand ii striga etc. si cand vorbirea corecta si clara este greu de recuperat necesitand muuulta logopedie.
 Este greu de acceptat un diagnostic mai alesc cand nu te astepti,dar ma bucur ca am investigat din timp,ca am ales sa nu ne mintim ca este bine.
 Sunt atatia parintii cu inima bucati si atatia micuti care sunt amortiti de durere si isi traiesc viata prin spitale incat multumim Lui Dumnezeu ca A. are ceva ce se poate remedia(chiar daca o sa poarte aceste aparate auditive)
 Eu nu pra vorbesc despre relatia cu Dumnezeu pentru ca o consider personala,dar adevarul este ca de fiecare data cand L-am rugat,a fost alaturi de noi...si au fost dati destule.
 Astazi este o zi buna pentru ca sunt recunoascatoare.
Astazi este o zi buna  pentru ca ma scutur de mine din ultimile 2 luni si aleg sa vad lucrurile frumoase pe care viata ni le ofera



 Astazi este o zi buna pentru ca beau cafeaua pe terasa si scriu aceste randuri zambind.
 Astazi este o zi buna pentru ca stiu ca soarele straluceste chiar si dupa nori.


 Astazi este o zi buna pentru ca am inceput un nou proiect colorat in atelier.



Astazi este o zi buna,indraznesc cu tarie sa spun,pentru ca pumnul mic din mana mea si zambetul stirbel si larg imi spun ca totul va fi bine...


Imbratisari!

31 de comentarii:

  1. Ghemulet, multa sanatate va dorim! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim tare tare mult.
      Asemenea va doresc si voua...
      Cu sanatate facem orice..fara...mai nimic

      Ștergere
  2. Va imbratisez cu mare drag si ma bucur ca esti optimista. Multa sanatate va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Catrinel
      Sanatate si numai zambete va doresc si voua
      te pup cu muult drag

      Ștergere
  3. Noi ne-am ,,linistit" sau ne-am mai linistit dupa un an si jumatate. Desi toti imi spun ca greul abia acum incepe, mie mi se pare o etapa frumoasa si usoara (ce dureaza de vreo 3 luni). Ghemulet, viata de parinte nu e usoara, dar e plina de fericire. Daca nu o ai pe una, o ai pe alta, daca ai scapat de una, trebuie sa stai linistit...ca vor urma altele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,,sunt sigura ca asa este,mai ales ca ai mai multa experienta..dar nu stiu...cand vine vorba de sanatatea copilului ma termina psihic ...
      Bine ca nu avem alte probleme ca altfel as inebuni..dar stiu ca vor urma altele si tot asa...
      Multumesc pentru cuvintele tale incurajatoare.Inseamna extrem de mult
      Te pup!

      Ștergere
  4. Eu sunt intr-o perioada in care tb sa suport toate opiniile rau intentionate precum: vezi, poate o inveti cu rau de masina! Ori...voi prea i-ati acordat atentie, de-aia e asa sensibila (bolnavicioasa) ori...,,Al meu e imun la tot, asa l-am invatat..." si uite-asa se mai deterioreaza niste prietenii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serios?!?!?!
      Cum poate fi un copil bolnavicios pentru ca i-ai acordat atentie?
      Nu stiu cum,dar ar trebui sa ni se dea si noua reteta cu imunizarea copilului la tot .Ma refer la imunitatea organismului,ca daca este invatat sa fie imun la nevoile celor din jur sau ceva asemanator..nu mai vreau...

      Ștergere
    2. Nu exista o reteta precisa. Imunitatea depinde de mai multi factori, chiar si de ereditate. Se intaresc toti pe parcurs. Dar e si normal sa te termine psihic, cunosc sentimentul, dar trec toate...

      Ștergere
    3. Cu siguranta!
      O sa vina altele asa cum ai zis tu..de asta ma gandesc ca e bine sa le rezolvam pe rand ca altfel ne trezim cu toate pe cap si atunci chiar nu vom putea face fata.

      Ștergere
  5. Ma bucur ca ai timp sa faci si lucruri care iti plac. Te ajuta sa te deconectezi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este,Citeam pe un blog de crosetat care imi place mult ca insiruirea fiecarui piciorus si crosetatul la proiecte monotone sunt un fel de pazitori ai gandurilor pentru minte ..Asa este!

      Ștergere
    2. Asta am observat si eu! Cand ai mintea ocupata, treci mai usor peste toate.

      Ștergere
  6. Vreau sa-ti las un link care mi se pare important:
    http://www.holisterapi.ro/cuvintele-si-manifestarea-lor/
    I-am luat si cateva carti ale autoarei si mi se pare o abordare extraordinara. Sunt convinsa ca exista solutii, sa crezi asta!

    Sanatate multa si ganduri bune de la mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suzana multumesc tare mult pentru link.Adevarul este ca are logica articolul dar eu totusi nu cred sa fie chiar atat de usor ..poate ar fi usor dacaa r fi vorba de mine sau chiar si de altcineva..dar cand ma gandesc la copilas parca pierd orice logica.
      Stiu ce am de facut,stiu ca va fi bine,dar am momente in care clachez.
      Zic ca macar nu este ceva ce ii ameninta viata dar adevarul este ca este foarte greu de acceptat..insa pe cuvant,sti ce are efect si comuta acea stare din creierul meu?Nu cateva cuvinte pozitive rostite sau gandite asa cum scrie in articol..ci zambetul fetitei mele..\Daca ea zambeste inseamna ca este bine..daca ea este bine..vom fi si noi
      Multumesc tare mult pentru ganduri si incurajari
      Te imbratisez cu drag

      Ștergere
  7. E frumos modelul acesta de floare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bu draga,am sa las si link alaturi de cateva specificatii in urmatorul post legat de pernuta aceasta
      Te pup!

      Ștergere
  8. Imi pare rau...nici nu stiu ce sa mai zic :(
    Totusi e bine ca tehnologia avansata va face ca totul sa fie mai usor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai chiar vorbeam cu sotul meu si asta ne bucura cel mai tare...anume ca s-a inventat ceva care ne poate ajuta...De asta nu mai vreau sa disper asa si sa ma bucur de rezolvare
      Multumesc pentru incurajari...

      Ștergere
  9. Aww! I love those sweet, pretty puffy flowers you have there to create your squares with. That is going to make a gorgeous cushion or blanket!
    I am running a year long Granny-Spiration Challenge, and would love if you came and linked up with us :) There’s also a yarn and crochet pattern giveaway going on right now. It can be found here: https://eyeloveknots.blogspot.com/2017/06/single-solid-granny-square-ottoman.html
    Alexandra of EyeLoveKnots

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. thank you for your kind words
      i have also joined to your collection

      Ștergere
  10. Imi pare bine ca ai ales sa vezi partea plina a paharului. Te felicit si te imbratisez si sunt alaturi de tine. Ai perfecta dreptate in tot ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina,multumim pentru incurajari.Ca orcai persoane,ne-a luat ceva sa vedem aceasta parte plina...Mergem inainte
      Te imbratisez!

      Ștergere
  11. Ne-ai dat, m-ai dat o lectie frumoasa astazi si ma bucur ca m-am hotarat sa mai intru pe blog. Multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina nu stiu cat vreau sa fie o lectie...eu de regula nu imi prea expun problemele dar acest post vreau sa fie mai degraba un impul de constientizare mai degraba pentru parintii care nu stiu ca un screening de auz este ieftin ,neinvaziv si dureaza 5 min dar poate ajuta din timp la depistarea unei probleme care poate duce la o vorbire intarziata/greoaie sau..deloc...
      Te pup cu drag

      Ștergere
  12. Draga mea va doresc multa sanatate si voua si micutei, am ramas fara cuvinte citind articolul. Bine ca exista posibilitatea de a corecta problema, si bine ca ati descoperit-o din timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...de asta suntem si noi foarte bucurosi,anume ca ma aflat din timp,pentru ca vreau sa auda..sa auda toate sunetele astea frumoase din lume...
      Te imbratisez cu drag,multumesc!

      Ștergere
  13. Doamne ajuta!e o mare durere sa ai copilasul bolnav,cu probleme si numai inima de mama intelege. Vrem pentru copiii nostri tot ce e mai bun!dar e bine ca nu deznadajduiesti.Traim intr-o lume in care descoperirile din medicina sunt extraordinare. E posibil ca peste cativa ani sa apara un tratament, ceva, si sa se poata rezolva.Sau poate proteze extrem de performante.Cu ajutorul vostru si al medicilor fetita va avea o viata normala. Eu lucrez in invatamant si am o colega care s-a nascut cu surditate,dar poarta aparat,vorbeste, aude, e la fel cu toata lumea. E casatorita, are un sot super si un copilas scump. Mi-a povestit ca mama ei nu s-a lasat doborata de diagnostic si s-a luptat sa o ajute, a mers la scoala normala,a invtat foarte bine, acum e realizata atat familial, cat si profesional. Nu stim de ce Dumnezeu ingaduie incercarile, dar sunt sigura ca, in intelepciunea Lui, exista un plan care lucreaza spre bine.,,Şi ştim că Dumnezeu toate le lucrează spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, al celor care sunt chemaţi după voia Lui,,Romani 8,28

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta ne-a zis si medicii,,,ca poate se va descoperi ceva ce o poate ajuta mai mult pe viitor.Oricum,din ce am inteles de la audiolog protezele din ziua de astazi sunte extrem de performante incat redau foarte bine sunetul..atata cel de fond cat si vocile...
      Abia astept s aii punem protezele sa vedem diferenta...
      Multumesc tare mult Mia pentru incurajari si pentru ca mi-ai povestiti de colega ta..sunt sigura ca si A.va fi bine..astfel de exemple ma incurajeaza enorm.
      Multumesc!
      Imbratisari!

      Ștergere
  14. Reciteste postarea asta daca gandurile tale o iau cumva razna vreodata, pentru ca desi n-am fost in situatia ta (nici nu sunt mama, dar ... sper sa fiu si eu), cred ca e bine asa cum ai reusit sa-ti pui ordine in ganduri prin cuvintele pe care le-ai scris mai sus.
    Primim din cand in cand cate o incercare, uneori poate o vedem prea mare sau prea grea, dar, in mod paradoxal, mereu e spre binele nostru daca nu cadem in deznadejde, ci mergem inainte cu incredere in Dumnezeu si curaj, lasandu-ne in grija Lui. Cred ca aceasta hipoacuzie (care, ce bine ca e usor corectabila) va va ajuta pe voi toti sa fiti oameni mai buni, mai sensibili si mai atenti la cei din jur.
    Va imbratisez, nu va lasati prada gandurilor triste si bucurati-va de minunea voastra de fetita :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria,multumesc pentru gandurile tale si pentru vizita.Adevarul este ca ne-a luat ceva timp sa ajungem sa gandim asa ..mai pozitiv.Trebuie sa fim stapani pe situatie pentru ca altfel imi este teama ca ne pierdem pe drum...
      Multa sanatate iti doresc draga Maria si multumesc din nou pentru cuvintele tale...

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.